< powrót na główną

|

Technical Presales

Opis stanowiska:

  • Udział w spotkaniach i prezentacjach dla Klientów
  • Tworzenie koncepcji rozwiązań dla Klientów bazując na dostępnych technologiach i usługach
  • Przygotowanie wsadu merytorycznego na etapie ofertowania rozwiązań usługowych
  • Prowadzenie prostych PoC z oferowanych rozwiązań, w przypadku zaawansowanych PoC (np. integracja) współudział z zespołem usługowym
  • Praca z systemem CRM w zakresie obsługi procesu sprzedaży
  • Współpraca z producentami w zakresie utrzymania i rozwoju partnerstwa – ścisła współpraca z opiekunem partnerstwa
  • Udział w szkoleniach z obszaru Presales wymaganych do utrzymania partnerstwa
  • Dostarczanie wiedzy do zespołu usługowego na temat nowości w rozwiązaniach będących obszarem specjalizacji
  • Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz materiałów na potrzeby budowania świadomości i wiedzy w zespołach handlowych

 

Czego oczekujemy:

  • 3-5 lat doświadczenia w zespole wsparcia sprzedaży lub wdrożeniowym
  • Doświadczenie we współpracy z klientami B2B
  • Bardzo dobrej znajomości rozwiązań Microsoft potwierdzonych wiedzą lub doświadczeniem z projektów
  • Znajomość rozwiązań z zakresu Infrastruktury oraz Security potwierdzonych wiedzą lub doświadczeniem z projektów
  • Łatwość nawiązywania relacji oraz komunikatywność
  • Znajomość języka angielskiego, minimum B2

 

Oferujemy:

  • Fantastyczną atmosferę oraz zgrany zespół
  • Pracę w modelu hybrydowym/zdalnym oraz elastyczne godziny pracy
  • Cykliczne spotkania na których dzielimy się wiedzą techniczną – nowinki ze świata IT
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji – szkolenia
  • Wysoki poziom współpracy pomiędzy osobami w zespole
  • Niekorporacyjną, luźną atmosferę oraz brak dress code
  • Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT z polskim kapitałem
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, nauka języka angielskiego